Her har vi linet maskinparken op.Det er i forbindelse med udgravningen til oparahuset i københavn.

Her er så foden af fundamentet til vindmølle

Så er megakranen ved at være på plads,den skal løfte teget på plads på operahuset.

det blå hav rødsand

Som perler på en snor.

Her er vi ved at fjerne den ene halvdel af jernbanebro i kolding,der var 2 de var fra 1938.

Det var 2 store kraner til opgaven.

øresund med dengang verdens største graver på vand.

her skyder vi vertikaldræn ned i kalundborg

Og ja,nej de bliver IKKE sendt ud fra hovedkontoret i aarhus.

Så er gravemaskinen kommet op at hænge,den vejer 55 tons.

skønne fotos.

Så er der sagt stærk kuling,så smutter vi i havn,dels for at tanke mv.

Dette er set fra styrehuset på gravemaskinen Du har synskontakt med skovlen,dels gennem forruden og i vandet,på skærmene til venster i billedet.

Så er jeg bleven schauffør igen Kører smågrej rundt til de forskellige arbejdspladser.

Her vi så i SriLanka. Det er de små myrer tamilerne som bryder asfalten med hakker og lufthammer.

Her er den nylavede rammeleder,de havde aldrig set noget lignende,men de lærte noget den dag.

gravemaskinen må vel ikke bruges,så termilerne graver med deres små hakker.

Her ser i så den gamle rørledning i midten,på begge sider er der spunset og det i træ. Det er englenderne der har kloakeret for 100 år siden godt arbejde.

Jeg har altid vist at john ville blive til noget stort

Den nye pladsmand hos aarsleff

Her er vi ved at bygge sporrammer

ditto her.

og ved at demontere de gamle spor.

Ja så er der en ny dumperpå vej

et lille uheld,af de helt store.

 Mit arbejde har taget meget af min tid,jeg har egentlig nyt det i alle de år.
Jeg begyndte ved Per Aarsleff 1985,som indlejet med rendegraver og lidt andet grej,men havde ikke lyst til at fortsætte som selvstændig,jeg var min egen i 10 år.
Så i 1988 i januar blev jeg ansat og har haft det godt med det.
Arbejdet har ført mig langt omkring på store gasledninger herhjemme,men mest i udlandet,tyskland england og sverige mv.
Jeg fik 4 år på storebælt,senere også på øresund og metro i københavn,samt tundelarbejde i glumsløv sverige,div.havnearbejde i halmstad og malmø og kalundborg for at nævne nogle.
Nu er jeg i Koldig i den afdeling som de har der,de arbejder mest for Banedanmark,med sporfornyelse.
Jeg var på S banen i Herlev mv. haslev.Tommerup på fyn og kolding - Vamdrup,samt senest Vejle - Give.
Nu lige er jeg udlejet til rørteknik og var i København et par uger,så nu er jeg tilbage i Givskud,hvor jeg er ved at renovere et par skure medens jeg går og venter på at jeg skal 5-7 uger til Sri Lanka for Rørteknik,så der er nok at se til.

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...
Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

26.02 | 23:35

Jeg elsker dit websted :)

---------------------------------
http://www.kviklantop.com/

...
27.06 | 06:13

Hej lyder interessant men vi skal nok lidt tilbage i historien min mail er npk@bbsyd så hvis du kan sende mig et par navne så vil jeg se om jeg kan finde noge

...
26.06 | 22:15

Hej Niels-Peter Kjer.
På MY Heritage, vises at vi har deler noget Dna, så jeg er nysgerrig på hvordan vi kunne være i familie`? det Skulle være 1. kusine i 4.l-

...
29.05 | 17:11

hej niels peter.my heritage påstår at vi har ahnesammenfald. jeg er ikke medlem og skriver derfor her.

kontakt mig venligst på vrlauridsens@gmail.com

...
Du kan lide denne side
Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis
ANNONCE